Časté dotazy
Poslední úprava 28.02.2021 11:00
Časté dotazy promojeauto.cz
Kdy dorazí balíček?
Při objednávání produktu v našem eshopu je informace o skladu a možného odeslání napsána u položky. Pokud je zboží skladem, druhý den Vám ho zasíláme na adresu uvedenou v objednávce. Poté má dopravce 1-2 dny na doručení. Pokud se stane, že 2 dny od objednání zboží Vám balíček nepřijde, prosíme Vás o strpení ještě jeden den, mohl nastat problém, při kterém byla možnost Vám doručit balíček až následující den. Vždy budete upozorněni emailem a SMS zprávou.
POZOR! Pokud je objednávka placena převodem na bankovní účet, platba může dorazit až náskledující den a objednávka se tedy zpracovává až po spárování platby.
Jakým způsobem bude balíček doručen?
Momentálně zasíláme balíčky pouze DPD službou. Z vládních nařízení je uzavřena spousta míst, které by balíčky nepřevzali a ty se nám pak vrací zpět. Z toho důvodu je dodání pouze na adresu. Pokud se situce změní, uvedeme tuto skutečnost na hlavní stránku e-shopu.
Jak zboží reklamovat?
Po otevření balíčku produkt vykazuje vadu, je nefunkční nebo je něco v nepořádku? V tomto případě Vás prosíme o zaslání emailu na info@promojeauto.cz kde nám popíšete svůj problém, napíšete číslo objednávky nebo faktury a popř. přiložíte fotku. Pokud si nejste jisti co dělat, vždy Vám rádi poradíme a vše záleží na naši domluvě.
Zde přikládáme reklamační řád.
https://www.promojeauto.cz/reklamacni-rad/
Co dělat, když je zboží poškozeno již u převzetí?
Zde v odkazu naleznete návod, pokud při převzetí zásilky není něco v pořádku.
https://www.promojeauto.cz/co-delat-pri-prevzeti-zasilky/
Jak si mohu objednat díly na svůj vůz?
Ať už hledáte filtry nebo celou brzdovou sadu, náš systém vyhledávání Vám pomůže. V odkazu níže naleznete značky aut. Naleznetě postupně své auto podle předurčených definic a vyberete si komponent, který hledáte. Ten pak jednoduše dáte do svého košíku.
https://www.promojeauto.cz/osobni/
Pokud si nejste jisti s výběrem nějakého dílu, napište nám prosím VIN Vašeho vozidla, které naleznete na malém technickém průkazu. Jedná se o 17 místné číslo. Poté stačí uvést značku a druh auta, rok výroby a pokud chcete tak cenovou relaci. Ale nemusíte se bát, najdeme Vám díly přímo na míru a vy si cenově ověříte, zda je to v pořádku. Na email Vám zašleme vybrané díly a poté si vytvoříte objednávku.
Jak mohu díl vrátit?
Stalo se, že výběr komponentu nebyl správný? Lze ho reklamovat. Ovšem s určitými pravidly. Díl musí být vrácen v původním obalu a nepoškozeý, tedy nemontovaný. Pokud je to již dlouhá doba od objednávky, nelze vrátit díly zpět dodavateli a pak je tedy na domluvě co dál. Další postup naleznete výše v reklamačním řádu.