logo PROMOJEAUTO

+420 722 445 607 (Info linka 9-11h)

info@promojeauto.cz

Co je to ATOMIUM aditive ?

Co je to ATOMIUM aditive ?

Poslední úprava 14.02.2020 06:52

 

Sortiment produktů Atomium obsahuje automobilová aditiva a maziva, jejichž účelem je chránit automobilové motory, obnovit stav třecích ploch a prodloužit životnost motorů, převodovek a dalších mechanismů. Společnost SUPROTEC EU s.r.o. byla založena v Praze v České republice. Značka ATOMIUM úspěšně působí na trhu již déle než 15 let a stále expanduje. Nabízíme maziva a aditiva do motorového oleje, paliv, převodového oleje a hydraulických kapalin pro automobily i průmyslová zařízení s dieselovými, benzínovými a LPG motory. ATOMIUM nachází uplatnění v motorech, převodovkách, vysokotlakých palivových čerpadlech a posilovačích řízení.  

PRŮBĚH FORMOVÁNÍ VRSTVY

Průběh formování ochranné vrstvy na třecí ploše po ošetření technologií Atomium lze rozdělit do 3 fází:

1. fáze – příprava povrchu Třecí plocha podstupuje jemné čištění v místech, která byla dříve za provozu poškozená. Čištění probíhá v důsledku působení měkkého abraziva, které je součástí složení technologie Atomium;

2. fáze – zformování ochranné vrstvy Na připravené kovové ploše (z oceli či litiny) se formují nové vrstvičky krystalové struktury, která plynule navazuje na kovový substrát třecích součástí. Tato ochranná struktura roste vrstvičku po vrstvičce. Vlastním materiálem pro formování ochranné vrstvy je železo, které se nachází v mazacím oleji v podobě produktu opotřebení, a také látky obsažené v technologii Atomium.

3. fáze – dynamická regulace ochranné vrstvy Tato fáze odpovídá udržování parametrů ochranné vrstvy v rozmezí, které zaručuje optimální provozní podmínky při tření. Mezi tyto parametry patří tloušťka, poréznost, vlnitost, mikrotvrdost, drsnost povrchu apod. Už přítomnost mazivaAtomium v malém množství zajišťuje dynamickou (adaptivní) regulaci parametrů ochranné vrstvy. V této fázi prakticky nedochází k otěru styčných třecích ploch, protože ochranná vrstva již získala dostatečnou schopnost zachytávání oleje, a tření proto přejde do hydrodynamického režimu s minimálním otěrem.

 

 

Při poskytování služeb nám pomáhají cookies. Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas. Více informací