logo PROMOJEAUTO

+420 722 445 607 (Info linka 9-15h)

+420 702 287 969

info@promojeauto.cz

Nevyzvednutá zásilka a storno objednávky


Nevyzvednutá zásilka a storno objednávky

Poslední úprava 03.02.2021 10:53

Objednávku lze stornovat do doby, než se přesune do stavu „Vyřízena“. Storno objednávky kupující provede telefonicky na telefonním čísle zákaznické linky (+420) 702 287 969 nebo e-mailem (info@promojeauto.cz). Pokud je objednávka ve stavu „Odeslaná“, je již předána přepravci k doručení. V této fázi kupující kontaktuje náš zákaznický servis, který bude informovat o následném postupu.

 

Nevyzvednutá zásilka

V případě nepřevzetí (nevyzvednutí) zásilky na dobírku, bude kupující v rámci smírného řešení vyzván k úhradě ušlého poštovného (Občanský zákoník § 544-545, zákon č.40/1964 Sb). V případě že toto kupující neuhradí do 7 dnů od výzvy, bude mu účtována smluvní pokuta ve výši 500 Kč jako náhrada poštovného a administrativních nákladů spojených se zbytečným vychystáním, odesláním a opětovným příjmem zásilky (Občanský zákoník  č. 89/2012). Na tuto pokutu bude kupujícímu zaslána faktura s termínem úhrady. Pokud k proplacení této faktury nedojde, bude tato pohledávka postoupena třetí straně k vymáhání, a to včetně všech nákladů s tím spojených.

 

Dále podle obchodních podmínek ... 

Naši dodavatelé

Při poskytování služeb nám pomáhají cookies. Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas. Více informací