Doporučený postup při převzetí zboží
Doporučený postup při převzetí zboží od přepravní služby
při dovozu zboží si prosím zkontrolujte stav obalu přebíraného zboží, v případě poškození obalu, si zboží ihned rozbalte před řidičem. V případě doručení poškozené zásilky není spotřebitel povinen takovou zásilku přijímat a má nárok na dodání nové bezvadné zásilky. Spotřebiteli se doporučuje v případě dodání poškozené zásilky nebo v případě porušení jejího originálního balení tuto skutečnost uvést do dokladu o převzetí a neprodleně informovat prodávajícího. Minimálně tak předejde případným komplikacím s následnou reklamací zásilky zboží, které není v souladu s kupní smlouvou.
Zboží mi přišlo poškozené, co mám dělat ?
pokud má výrobek viditelně poškozený obal, nemusí to znamenat, že výrobek uvnitř je poškozený. Výrobek můžete od dopravce převzít, ale sepište s řidičem zápis o škodě do přepravního protokolu. Pokud jste rozbalili nové zboží a zjistili se, že je poškozené, ačkoliv byl obal neporušený? Pořiďte kompletní fotodokumentaci - obal doručeného balíku, poškozené zboží a neprodleně informujte buď přepravce nebo naši společnost. Ideálně do 24 hodin, abychom vám mohli co nejrychleji pomoci.
Obratem informujte o problému dopravce, který Vám zboží přivezl
- Česká pošta: oznamte osobně v den doručení na jakékoliv pobočce pošty
- GLS : oznamte do 1 pracovních dnů na tel. +420 840 123 456
- Toptrans : oznamte do 1 pracovních dnů na tel. 267 101 601
- Zásilkovna : oznamte do 1 pracovního dne na tel. 296 145 021
Pošlete nám podklady pro vyřízení reklamace
- Kopie zápisu o poškození zásilky, pokud byl vystaven
- Fotodokumentace celého balíku ( štítek, obal, výplňový materiál, zboží a jeho umístění v zásilce atp.)