Doporučený postup při převzetí zboží

Doporučený postup při převzetí zboží od přepravní služby

při dovozu zboží si prosím zkontrolujte stav obalu přebíraného zboží, v případě poškození obalu, si zboží ihned rozbalte před řidičem. V případě doručení poškozené zásilky není spotřebitel povinen takovou zásilku přijímat a má nárok na dodání nové bezvadné zásilky. Spotřebiteli se doporučuje v případě dodání poškozené zásilky nebo v případě porušení jejího originálního balení tuto skutečnost uvést do dokladu o převzetí a neprodleně informovat prodávajícího. Minimálně tak předejde případným komplikacím s následnou reklamací zásilky zboží, které není v souladu s kupní smlouvou.

Zboží mi přišlo poškozené, co mám dělat ? 

pokud má výrobek viditelně poškozený obal, nemusí to znamenat, že výrobek uvnitř je poškozený. Výrobek můžete od dopravce převzít, ale sepište s řidičem zápis o škodě do přepravního protokolu. Pokud jste rozbalili  nové zboží a zjistili se, že je poškozené, ačkoliv byl obal neporušený? Pořiďte kompletní fotodokumentaci - obal doručeného balíku, poškozené zboží a neprodleně informujte buď přepravce nebo naši společnost. Ideálně do 24 hodin, abychom vám mohli co nejrychleji pomoci. 

Obratem informujte o problému dopravce, který Vám zboží přivezl

  • Česká pošta: oznamte osobně v den doručení na jakékoliv pobočce pošty 
  • GLS : oznamte do 1 pracovních dnů na tel. +420 840 123 456
  • Toptrans : oznamte do 1 pracovních dnů na tel. 267 101 601
  • Zásilkovna : oznamte do 1 pracovního dne na tel. 296 145 021

Pošlete nám podklady pro vyřízení reklamace

 

  • Kopie zápisu o poškození zásilky, pokud byl vystaven
  • Fotodokumentace celého balíku ( štítek, obal, výplňový materiál, zboží a jeho umístění v zásilce atp.)